Search
Close this search box.

IKEA se približuje svojemu cilju, da do leta 2030 postane podnebno pozitivno podjetje, tudi z vse večjo ponudbo jedi rastlinskega izvora

V letu 2022 je v podjetju IKEA ponudbo hrane, ki jo pohištveni velikan nenehno izboljšuje zlasti z vse večjim naborom jedi rastlinskega izvora, poskusilo približno 520 milijonov gostov. Vse večja ponudba jedi rastlinskega izvora je pomemben korak podjetja v kontekstu njegovega trajnostnega načrta, ki ga načrtuje izpeljati do leta 2030, ko namerava postati podnebno pozitivno podjetje.

Trajnostni načrt podjetja se osredotoča na pet področij: energija, zrak, voda, hrana in odpadki. Na področju hrane se podjetje želi približati svojemu podnebnemu cilju tako, da do leta 2025 jedilnike v svojih bistrojih spremeni na način, da bodo polovico ponudbe predstavljale jedi rastlinskega izvora. V tem časovnem okviru prav tako namerava poskrbeti, da bo 80 % delež pakiranih obrokov na rastlinski osnovi.

“Ogljični odtis hrane rastlinskega izvora je pogosto nižji v primerjavi s hrano živalskega izvora,” je IKEA navedla v svojem poročilu. “Rastlinska prehrana z visoko hranilno vrednostjo je lahko tudi bolj zdrava izbira,” dodajajo.

IKEA ocenjuje, da je ogljični odtis podjetja v letu 2022 znašal 25,8 milijonov ton ekvivalentov CO2, kar predstavlja 5-odstotno zmanjšanje v primerjavi z odtisom v letu 2021 in 12-odstotno zmanjšanje v primerjavi z izhodiščem v letu 2016.

Medtem, ko je del tega pripisan dejavnikom, kot so zmanjšana proizvodnja in bolj energetsko učinkoviti izdelki, IKEA razkriva, da je manjši ogljični odtis podjetja v letu 2022 tudi posledica vse širše ponudbe hrane rastlinskega izvora.

Objavljeno: 3. 3. 2023
Pripravil: Žiga Hančič
Povzeto po:

DELI STRAN: